10/10 - 08|Uppdatering från igår

Vi kollade på flmen 'Dagboken' igår. Den va ganska bra.. Jag gillar inte typiska tjej filmer.. Men den här så vare typ att man träffa dom när om va gammla o tjejen de handla om hade typ alzimer lr nå liknande o killen de handla om läste upp deras historia för henne för försöka få henne att minnas. Hade de inte varit så där med dom gamla så skulle jag verkligen inte gillat filmen. Då hade de bara varit en typisk tjej film som jag skulle kunna hata.
Vi pausa filmen vid 7 och gick upp till kyrkogården. När vi kom dit så börja vi kasta oss i sånna där häckar lr va de nu heter.. Murar av nån konstig gran säger vi.. O först kasta vi oss i dom 'höga' o sen så såg vi några som va lägre o fick för oss att kasta oss över dom. O när vi gjorde de så ramla Beck in i en gravsten z) Smartigheten själv.. Hon har fortfarande skit ont i armen. Menmen z) Sen gick vi upp till flygis o köpte 'vår' choklad  :D Men vi ville ha glass oxå o vi har helt olika smak på allt! Hahah de sluta med att vi tog varsitt halv liters paket z) Jag med jordgubbar o hon choklad :) Sen gick vi hem o tjocka oss till sista delen av filmen (:
När vi skulle sova så tyckte Beck att hon hörde nån ta ner handtaget till ytterdörren o gick in. O hon va inte säker på om hon hade låst heller. O hon skrämde upp mig skit mkt så jag sa 'Hörru, har du kvar hammaren under madrassen?' 'Aa, vänta' svara hon. O så leta hon o så hör man 'lr vänta, jag hittar den inte..' O jag tänker att de står nån där ute som lyssnar på oss så jag sa 'va fan, sssshhhhhh!' Men hon hitta den iaf o så skulle jag gå ut i hallen o kolla så de inte stog nån där. O hon hade redan skrämt mig till halv panikattack, så jag gav henne min tele o sa 'om jag skriker så ringer du snuten!'.. men jag lyckades öppna dörren o kolla. Där stog de ingen. Men sen tvinga jag henne att kolla i resten av rummen för de klara jag inte.. När hon gick in i vardagsrummet så skrek jag o hon blev skit rädd ^^ Men de va ju ingen där så hon blev sur på mig,.. Sen va jag tvungen att gå in på toan o 'panika av mig'. Ville inte göra de inför henne. Efter de så gick vi o sov. De gick inte så bra för efter vi sagt godnatt så börja vi snacka igen.. Men så sa jag att om vi inte säger godnatt så kanske de går bättre o de gjorde de :) MEn hon sover ju med öppet fönster, vilker jag gillar. Men d är så mkt bilar som kör så de va lite jobbigt att somna men sen så fick jag ju bevisa att jag va från sthlm o va van vid bilar.. Då gick de lättare. Tänkte på Kallhäll </3. Uffa, saknad. Men när jag somnat så vakna jag av att de lät aom nån gick med en motorsåg utanför. Då gick jag o stängde.

Där du är har jag min glädje, där du är har jag mig själv. Älskar dig gows <33
Tack för en underbar torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0