2/11 - 08|Inbillningar?

Usch, jag sitter här o skakar, lr egentligem skakar jag inte.
Jag sitter bara helt still. Men de känns verkligen som jag skakar.
Helt okontrollerat. Och jag kan inte stoppa de.
Bara sitter o spänner mig, fast utan anledning.
Har ont i hela kroppen.
Känner ett tryck över ögona, som nått försöker trycka in dom i skallen.
Har problem att kontrollera mina händer.
De känns som dom skakar värre än nånsin, men dom är bara stela.
Känner trycket över bröstet,  Nått vill få mitt hjärta sluta slå.
Trycket kmr till lungorna, känns som dom krymper till lagom storlek för en 2 åring och jag får ingen luft.
Är de här en attack? Lr inbillar jag mig bara?
Jag inbillar ju mig skakningarna, hur kan jag veta att smärtan är äkta?
Finns de egentligen nått som är äkta ?
Som nån sa till mig förut 'De ända som hindrar dig är en inbillad sjukdom'
Är de sant? Inbillar jag mig bara allt medan ingen märker nått alls?
en sak vet jag säkert iaf, Skulle göra allt för att få dessa inbillningar att försvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0