6/11 - 08|Mys Dag Me Beck <3

Sry för dåligt uppdatering.. Har inte pallat med datan och inte bloggen heller.. Lr ja, igår ville jag in, men de ville inte internet.. :/ Så jag gick igenom datan och flyttade filer och radera o hade mig.. Lyckades öka minnet med 9%, är så stolt :) Nu går datan lite snabbare iaf :) Måste öka med 7% till för den ska funka bättre.. Men  jag har flyttat allt och haft mig.. (Datan måste ha 30% minne för funka fint, och vi har 23% nu och igår innan jag börja hade vi 14%).

MEnmen, nu ska jag inte skriva mer om saker som jag knappt själv kan fatta.. Igår hade vi inga lektioner.. Lr vi hade hemkunskap, men för jag skulle slippa gå runt i Norrtälje så slapp jag de :) Så Jag va hemma hela dan.. Gjorde inget speciellt, satt nog bara och sticka och tog de lugnt,..

Idag har jag varit med Beck efter skolan :) Vi gick till ip för åka skridskor med skor :) Men den som ligger där uppe som de aldig är folk på fanns de ingen is så vi kolla med den stora nära vägen, men där va de folk och då kände jag att jag inte klara de så vi gick till flygis..Efter flygis så gick vi runt på kyrkogården och roa oss med att ropa upp konstiga namn på gravstenarna z) Och sen kom mamma o pappa för ta hem oss. När jag kom hem så åt jag och nu sitter jag här :)

Försöker få mamma och pappa att släppa iväg mig till Charlie i helgen, men vi får se hur de blir med de.. Dom har börjat vekna lite (a) Men mamma snackar i tele med nån just nu så jag får vänta med svar,..
Saknar min Charlie!


Är inte så skriv sugen, får se om de kmr mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0