18/11 - 08|

Idag,, Jadu.. Hur har den varit? (Ja, de är en såndär dag). Jag och Beck hade ett av våra 'bråk' idag.. Sånna där bråk vi har när de blir att vi blir irriterade, snackar inte med varran på 5 minuter och sen fortsätter som inget hänt. z) Idag vare om sitta kvar i matsalen lr inte.. Och vi sitter aldrig kvar.. Men idag tyckte Beck att de va kallt ute så hon ville sitta kvar där i 20 min efter vi ätit klart :s Och jag ville ut, om inte bokstavligt ut, så ut ur matsalen,.. Och vi är ju så att vi kan inte kompremissa, utan de ska vara som den ena vill, och då blir den andra sur. Men när hon ville va kvar och inte tänkte ge me sig så kände jag att jag måste vara kvar, och ja, dom flesta vet väl hur bra de slutar z) Men jag satt kvar en stund, sen gick jag ut.

Efter skolan va de tänkt att jag och Beck skulle gå och köpa bh'ar.. Men Beck fick inga pengar så jag gick själv,.. Har en sen jag velat ha sen i sommras, och sen när jag va där så hitta jag en till som jag ville ha, men hade bara 200 med mig så jag tog den från i sommras och la undan den nya, ihopp om att jag o mamma kunde åka ner till H&M för köpa den, men  de gjorde vi självklart inte.

Men jag har så jävla ont i huvet så jag går och lägger mig och vilar en stund..
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0