20/11 - 08|kort om cepe dag

Idag - skola = trött, irriterande, tråk,.. På rasten skulle jag och Beck bränna upplite saker men de blåste för mkt så vi fick aldrig eld på pappret..
På bussen sen satt Cissi,,.. Va trött idag så jag snacka inte så mkt.. Tänkte berätta om mina neger tomtar, men de satt en neger bakom oss så jag visste inte hur glad han skulle bli.. Han är en sån där snubbe som vill synas och höras, så de kulle inte förvåna mig om han börjat käfta mot mig om jag sa de z) Hon ska tydligen ha prov i syslöjd.. Alla olika tygsorter z) Och sen kom vi fram till att Jelena gått i hennes klass, men hon blev mobbad, drf hon bytt. Ingen ville vara me henne z) Väldigt förståerligt.. (Egentligen va de jag som kollade när hon skrev mess med nån polare, men jag kunde inte låta bli.. nyfikna jag z)Eller ja, de va då jag såg Jelenas namn och då frågade jag)
När jag kom hem gick jag ut me hunden i två och en halv timma och tog kort. Men de va så mörkt så de blev inge bra z) Menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0