17/11 - 08|...

Hehe sry för inläggen om farmor.. Johanna börja gråta och Beck fick ont i magen. Men jag kände just då att jag va tvungen att skriva. Jag har ju fortfarande inte komit över de.. I våras så blev allt för mkt, för länge och då slog jag undan allt igen. Menmen,, Tänker inte ta upp de igen :P Skrev dom för jag kolla julklappar och allt jag hitta va saker jag ville köpa till farmor.

Idag så va jag med Beck efter skolan. Skulle på utvecklingssamtal. Men hon va inte i skolan idag, om vi ska hoppa lite bland timmarna,.. Hon hade inte sovit så bra.. Jag hade tänkt gå till henne på vår första rast, men kom på att hon kanske sov lr plugga till no'n. Men jag gick dit på andra iaf :) Men aja,.. Efter skolan så gick jag ner dit igen. När vi va så gick vi först till H&M för jag skulle ha en ny eyeliner, och Becks är bra så den ville jag ha :) Men när vi va där så kolla vi på hemska kläder bara för att och fick skit kul. ! Men sen stack vi till Lindex och tog käring kläder.. De va roligare.. Jag blev helt vild och plocka på mig plagg efter plagg. Hehe jag va uppe i 12 när Beck hade 4 z) Fast sen hitta jag 3 tröjor jag hitta.. Lr ja, inte bland kärring sakerna.. Men dom va mysiga och sköna.. Så ska tigga lite pengar. Kmr troligen inte gå så bra eftersom jag inte ens får 75 kr till telen.. MEnmen, de skadar inte att tjata (a) 

Efter jag och Beck varit åkte jag och mamma upp till skolan och va på utvecklingssamtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0