28/11 - 08|Bibbidi-Babbidi-Boo

Fan,.. Jag har varit så jävla trött den här veckan. Känns som jag ska svimma hela tiden.. Så fort jag ställer mig upp får jag såna där prickar framför ögona som man kan få om man kollat på solen, och så känns de som jag ska falla ihop.. Och även om jag står upp kan de kännas som jag kmr ramla.. Hoppas de bara är av trötthet iaf..
Annars så har de nog inte hänt speciellt mkt idag,.. Har precis druckit glögg ock kl.9 ska jag se på film,.. Snackar lite med Charlie just nu, vi säger ju aldrig nått till varandra men läste nått förut, som jag tänkte skriva nu
Den minuterlånga tystnaden
mellan knastrande telefonlinjer
berättar bara om den kroppsliga saknaden
när två kroppar kan samtala utan ord

Just nu känner jag lite att jag borde gå o lägga mig en stund.. Har inte varit på så stort blogg humör..

Juste.. Kom på att de är meningen att jag ska skriva om paniken oxå och idag har de varit ganska jobbigt. Jag har kunnat kontrollera de så ingen märkt, men de har varit en jätte jobbig dag. Ifs har hela veckan varit jobbig, men idag har varit värst.
Imorn ska jag stå på loppis med Lillan, min granne, får se hur de kommer gå.. Jag får ju oftast attacker innan för jag tror de kommer vara så hemskt, men sen så när de väl är så att jag står där så kommer de oftast inga. och om de kommer så är de ju bara i början när alla börjar komma och då syns de bara på mig att jag är skakig, men de går snabbt över och spänner jag mig så syns de inte så mkt heller. Menmen, jag kmr nog skriva om hur de blev. Beror på om jag får låna datan imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0