Helgen v.45|Beck,Charlie&Johanna <3

Jahapp.. Fick inte åka till sthlm och Charlie för mamma,.. Får fortsätta tjata tills jag får :) Men Charlie kom hit iaf. Tänkte göra en kort (kanske lång) sammanfattning om den helgen.

Fredag.
Fittskola på dan och efter de så va jag me Beck.. Tror hon kände sig lite tvungen att vara med mig eftersom jag skulle va i Norrtälje till Charlie kom. Så om hon inte hade varit med mig så hade jag fått gå runt själv i Norrtälje i 4 timmar, men jag är glad att hon ville va med mig :) Vi va 2 timmar mer än vi brukar och de blev första gången som vi bara satt inne hela dagen. Vi gjorde inte så mkt.. Satt bara inne. Och vi va hungriga, men hon hade inget att äta, så då fick hon dåligt sammvete för de så vi tog morötter tillslut :) Fixa lite dipp till så de blev nyttigt och gott.
Sen så gick jag för möta Charlie. Satt vid busstationen en stund och vänta, men de va inte länge.. Jag brukar inte möta honom i Norrtälje, men han skulle komma in 45 minuter innan bussen skulle gå så jag mötte honom som den goda flickvän jag är (Beck, sluta skratta!). Vi tänkte gå runt på stan en stund innan bussen skulle gå men allt va stängt. Allting stängde 18. Helt sjukt egentligen att man kan stänga så tidigt :S Fanns inga caféen öppna heller så vi vandra runt ett tag och bara letade efter nå ställe. Men sen fick vi för oss att vi skulle gå till kryddan.. Vet inte vad vi skulle gjort där menmen.. Då såg vi att caféet bredvid (vet inte va de heter) va öppet så vi gick dit och tog varsin varm oboy med grädde, mums ;) Men Charlie är ju laktos intolerant och hon gjorde oboy'en med mjölk,.. De finns ju vissa 'speciall' oboyer som man blandar i vatten, men de va de inte i den här. Så hans mage mådde inte så bra efter de.. stackarn. Och han bjöd mig på fikan, vilket jag inte tyckte om eftersom jag inte gillar når folk bjuder mig (Med undantag för familjen, Johanna och Beck).. Jag kan inte riktigt ta emot utan att ge nått tbx så jag börja leta pengar och tillsist hittade jag två 50-öringar, men dom ville inte han ha :( z) Så jag la tbx dom i väskan igen. Nästa gång får jag se till att ha lite mer att ge :) Menmen, Sen gick vi till bussen, gick av vid byle vsk där pappa kom och hämta oss. Vi åkte hem och åt, och sen så la vi oss och glodde på tv tills vi somna. 

Lördag
Vi vakna vid halv 10 och jag ser att jag fått mess från Johanna där hon skriver att hon inte alls kmr vid 11, utan kanske halv tio - tio. Ingen annan va vakna och Charlie hoppa i Duschen. Va inte så säker på om jag ville duscha lr inte, men Charlie sa att jag inte behövde de, så jag sket i de (a). Johanna kom vid 10, när jag och Charlie hade precis avslutat frullen. Vi gjorde inte så mkt den här dagen, men de va kul att dom fick träffas iaf :) Vi glodde mest på tv och va ute med Wilma en snabbis ner till Ropnäs. Mys <3
Efter Johanna åkt hem igen så låg vi o kolla på tv igen. Sen fick han för sig att vi skulle kolla på massa Bond-filmen. Vi har ju alla så han ville börja med första. Vi tog me oss 3 upp och så kolla vi. Tror klockan va typ nio när vi börja med första. Tycker inte så mkt om Bond, tkr de är ganska överdrivet. Menmen,.. Vi hade ju inget bättre direkt så jag fick stå ut. Kmr ihåg att jag och Johanna kollade på alla filmerna förra hösten :) Så man kom ihåg hur man låg och kolla i hennes säng innan man skulle sova o.s.v. När vi satt på film nr. 2 så blev jag jätte trött. Vet inte va de kom ifrån men jag kunde inte hålla ögona öppna. De va inte direkt smygande trötthet utan de slog bara till. Så jag vände mig om mot Charlie och sov mot hans mage,.. Tror han blev ganska stolt lr nå liknande, börja viska 'min flicka' och liknande saker till mig. Men sen efter 45 minuter vakna jag och va jätte pigg. Så jag vände mig om igen och börja fråga ut Charlie om vad jag missat och varför gör han så, och är han snäll lr ond, vem är de, och massa sånt liknande. Kanske ganska störande, men jag ville ju veta (a). Sen blev han trött efter kanske en halvtimma av 3:dje filmen. Men jag va ju inte alls trött. Menmen, pausade filmen och la oss. Lyckades somna tillslut.

Söndag
Vi gjorde inte så mkt idag heller, glodde på tv, kolla datan ibland, o sånt. Spela kort gjorde vi och han blev lite våldsam under Banka bäver. Man ska slå på den andras hand om de kmr upp 2 lika kort efter varann och han slår hårt! De va inge kul att vara under hans hand. Men sen så började jag dra undan handen när jag slog så han inte skulle kunna slå på min och då flög korten z) Sen så åkte vi runt kvart över två till byle och lämnade han. :/
När jag kom hem så satte jag mig vid datan och höll på fram till åtta. Då gick jag ut med hunden och lyssna på musik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0