30/11 - 08|Första advent

Nu när de äntligen har blivit advent och snart jul så känns de självklart fel,.. Vad är mitt problem egentligen ? Imorse så tände vi ljus, men vi har inte pyntat så mkt och de brukar vi ju inte heller, men de kändes typ som 'varför de? de är ju långt kvar till jul' De va när vi åt gröt som de blev lite jul. Vi äter ju risgrynsgröt innan jul och så..Men vi får se.. Har vi otur får jag julkänslan lagom till nyår. De kanske är nackdelen med att börja så tidigt med julångesten,.. Alla (och jag själv) sa ju ' ta de lungt, de är inte jul än på nån månad' så jag har nog fastnat i dom tankegångarna.. Menmen,.. Idag så har jag börjat på syrrans julklapp :) Jag är faktiskt nästan klar med alla julklappar nu :) Har inte hittat nått till pappa, Johanna och Athea än, och ska köpa mer till några,.. Men de är iaf dom som jag inte bestämt mig än :P

Annars idag så har jag inte gjort så mkt,. Började på syrrans julklapp, gick över till Lillan och sen fortsatte jag på julklappen och nu är jag här :P

Johanna håller på med min design just nu,. Tror den kmr bli jätte bra :) Va så jävla missnöjd med den, men de är så svårt att sätta ihop en bra i paint.. Men jag har förberätt och hållt på så jag kan fixa när jag fått photoshop, men tills dess så vill jag ju inte ha den jag har, och om Johanna är riktigt duktig (vilket hon självklart är) kommer jag nog ha kvar den här tills jag tröttnat på den :)

MEn nu börjar tv'n så ska dra mig dit nu :) Puss&kram i en fotoram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0