29/11 - 08|SåVaMinLördag

Hehe jag blir alltid lika förvånad när jag skriver i rubriken och skriver /11.. De är slutet av månaden och jag ser fortfarande inte att de är november z) Menmen,..

De gick förvånande bra idag :) Fast vi sålde inte så mkt. Men de va trevligt. Och jag blir ju helt såld på julsaker så de va nog inte så smart att släppa iväg mig på en jul loppis,.. Men jag fick bara med mig 40 kr så jag messa mamma och sa att dom va tvugna att komma för jag hittat jätte mkt fint :) Jag köpte 2 saker till mig själv och 4 julklappar :)
Hur smart är de att ge nån en adventsljusstake på julafton?

Menmen :) Har inget att skriva så jag hör kanske av mig imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0