22/11 - 08|Helg med Beck o Albin

Beck kom hit igår och sov här tills idag :D MysMys med GowsGows ;D (inge äckligt mys nu asså!)

Igår efter skolan så gick vi och köpte bh'ar och julklappar. Nu har jag köpt till Syrran, Helene (men jag ska kanske lämna tbx hennes..) Charlie, mamma och mig själv :D Jag vet, de låter lite ego att köpa julklappar till sig själv, men jag ville verkligen ha en sån sak, och jag visste att mamam inte skulle fatta om jag beskrev den och sa att hon skulle köpa den. Men hon ska kanske ta den och betala den och sen slå in den och ge den till mig i julklapp. Vi får se hur de blir :)
Sen så åkte vi med mamma hem och satt på mitt rum och glodde på tv tills de va mat. Och då sa pappa att Lillan ringt och berättat att hon hade nån där som saknade mig (Albin!). Så jag och Beck gick dit efter maten. Vet inte om Beck tkte de va så kul där, jag sprang runt med Albin och hon följde efter.. Menmen.. Jag har saknat den lilla stollen! Men han va ju så där blyg som han alltid är när man kmr, gullig z) Först kolla vi på pippi.. Sen satte han på noddy. Men han sitter ju aldrig still, utan ska kolla på va alla gör och springa upp o ner och leka där o.s.v. Men sen vid 21.40 så gick vi hem, och då gick vi ut med Wilma en stund. Sen kolla vi på film och sen somna vi.

Idag så väkte mamma oss 9.30 så efter de kunde inte vi somna om -.-' MEn när vi väl kom upp så gick vi och åt, sen sminka hon sig och sen gick vi till Albin igen. Jag sa åt honom att han inte fick gå upp på båten som ligger på land och då blev han jätte ledsen och tkte vi skulle gå hem z) MEn när vi kom in igen så fick vi vara kvar z) Vi hann vara där en timma sen skulle dom åka hem. När vi kom hem igen satte vi på tvn och såg en film. Och sen gick vi ut och vänta på bussen och tog massa kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0