11/11 - 08|Kort blogg

Håller på och skriver om min redovisning om abort nu.. Tror de kmr bli bra. De är ju inte direkt de första man tänker på när nån ska redovisa,.. MEnmen, vi får se hur de blir,
Idag på svenskan så skulle vi skriva dikter.. de va ganska kul, men jag är inge bra på sånt. Men skrev nå som jag kanske skriver ut i slutet av de här inlägget. På slöjden är jag nästan glar med min neger tomte nissa (observera Nissa de blir asså en tjej.) efter den ska jag göra en nisse och om jag hinner vill jag göra ett barn till dom :)

Ska fortsätta skriva nu, så skriver sen :)



När attacken är som värst
Jag tror jag ska dö
Paniken tar över


För kunna andas igen
Tänker jag på dig <3



Jag vet, den är inge bra. Men de va de bästa jag kunde komma på just då :P


Kommentarer
Postat av: Beck ;)

den dikten var ju bra! ;D

2008-11-12 @ 22:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0