15/11 - 08|Bilder

Laddade över lite gamla bilder till bloggen som jag haft på mitt minneskort, så de kan komma lite bilder från i sommras lr i vintras, men jag har ju nästan aldrig minneskortet i datan så de är så jobbigt när man vill ladda upp nån bild och så har man inte kortet nära :P Så nu får ni inte klaga z) När jag kollar igenom gamla bilder som jag inte kollat på sen jag tog dom, oftast flera månader innan, så kan de komma upp en bild så tänker man 'wow, har jag tagit den?!' Haha hej jag är självisk z) När jag tar bilderna så är jag självkritisk och så, men när man kollar på bilderna så där i efterhand så är funkar dom z) Men alla fick ju inte den reaktionen,. Tror att de bara va 1, och de är inte den jag lägger ut nu z)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0