8/12 - 08|Jobb/framtid


Jag vet inte riktigt hur jag känner mig idag,.. Tom och ensam skulle nog kunna beskriva lite,.. Och så har jag ont i magen oxå,.. Haha bra början på ett inlägg z) Lr ja, de är ju ifs de mina inlägg oftast handlar om :P

Jag har ägnat dom senaste 40 minutrarna till att kolla på olika gymnasie skolor. Vissa säger att jag börjar lite tidigt och att de är ju fan ett år kvar. Men jag ska bestämma nu vad jag vill jobba med när jag blir äldre,.. Ju mer tid jag lägger på att tänka på de, ju mer förslag, desto fler val kommer jag att ha. Men just nu är jag helt inne på typ djurparker och sånt,.. Men i vintras va jag helt såld på inredning så vi får se hur de här kommer gå :P Menmen,. Jag har iaf hittat 2 skolor i sthlm som verkar bra. Jag kommer ju troligen flytta tbx till sthlm för plugga sen :P Men då flyttar jag antingen in till Helene lr mormor och morfar,. vi får se  hur de blir :) Nu måste jag upp och plugga,..
Puss

Kommentarer
Postat av: juhannie

Jag tkr du ska börja på fotoskola :') Du har talang för det, och borde utnyttja det.

2008-12-08 @ 19:29:44
URL: http://enlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0