5/12 - 08|

Ja, nu sitter man här igen. Hahaha de känns som alla mina inlägg börjar så,.. Menmen,.. De känns ju så. Med en suck säger jag de varje gång z) Finns ju inget att göra på datan. Så jävla tråkigt hela tiden! De kan finnas roliga att snacka med på msn, men man kan ju inte bara göra de hela tiden.. man måste ju göra annat med.. Menmen,.. Har nån något tips på nått att göra på datan?Förutom nå tråkigt comunity lr hur de fan stavas (pea, lunar, bdb o.s.v).
Ja, jag skriver om hur jävla tråk de är, och ändå sitter jag här dag efter dag.

Menmen,.. dagen har varit ganska bra.. får se hur de blir.. Har absolut inget att skriva om..



Beck blir glad när  hon tror jag är död z)

MEn ska glögga nu, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0