9/12 - 08|Jul

Va som sagt hos soc idag,. De gick väl bar aantar jag. Ska inte dit nå mer iaf :) Skönt skönt :P

Provet gick oxå bra antar jag,.. Svara på allt,.. Men jag skrev ganska långa förklaringar och tror jag snacka bort mig själv och kommer få fel för de z) Menmen,. får se hur de blir :)

Har precis slutat slå in julklappar. Tycker inte om julen i år. Blir as irriterad om jag hör julsånger och allt är bara usch. Varför ska man se fram emot julen egentligen? Tiden innan jul är man bara stressad och på julafton (iaf hos mig) så öppnar man ett paket när man vaknar, äter julfrukost. Går upp tidigt för alla måste ju äta tsm -.-'. Sen så går dagen helt hopplöst tråkigt fram för de finns inget att göra och alla är irriterade. Klockan 3 måste man se på kalles jul. Missar mamma de så ställer hon in jul till nästa år. Så irriterande! spelar ingen roll om hon bara missar 5 minuter eller så. Blir galen! Och sen när man ska öppna paketen så får man sån ångest och tänker innan varje paket 'Se glad ut, oavsett vad de är, se glad ut,...' Och då kan jag inte njuta av de och allt blir knas. Och så har jag dåligt samvete över allt jag köper. I år har jag mest över de jag köpt till Charlie. Han kommer inte bli glad. Och jag hittar inget bra! Hatar de. Kan man inte bara skippa julen iår? Eller alla år. Jag kommer inte klaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0