29/12 - 08|Johanna är dum. Hon får mig att gråta för hon är snäll <3

[20:53:14] johanna säger:
Du vet att jag älskar dig mest gumman, att jag lever för dig och att du är min bästavän och syster, att jag inte skulle klara en dag utan dig. Och att jag tänker på dig dygnet runt! <3
[20:53:38] (%) säger:
Jag vet älskling <3
[20:54:45] johanna säger:
Bra, för när du känner att du inte vill leva mer osv. Så ska du tänka på att du har mig, och du har Beck. Vi älskar dig, vi lever för dig. Vi gör allt för dig, så lämna oss aldrig. För både Beck och jag skulle gå sönder, och aldrig mer bli hela!

Höll precis på att skriva ett inlägg om att jag blivit bättre på att se saker 'från den ljusa sidan' och att va gör de att jag har en familj som alltid sviker? Jag har en riktig familj som älskar mig, Johanna, Beck, Charlie, sebbe och lill-Albin. Dom som alltid finns där. Men då va jag tvungen att avbryta mig och skriva de Johanna skrev <3 Tårögd är jag just nu..
Håll i er, de kmr mer ;)


Om du bara visste hur mycket jag älskar dig Elise Lindell. Du är min bästavän, du är min energi. Du är anledningen till att jag orkar gå upp på morgonen och kämpar vidare. Om jag kunde skulle jag ge hela världen till dig för det är du verkligen värd. Du har fått igenom saker som ingen borde få och kunna gå igenom, och jag är så himla glad över att du orkar. Du inspererar mig gumman, jag tro aldrig att jag skulle klara det du har gått igenom. Och det du går igenom nu. Men så att du vet, jag ställer alltid upp för dig! Du har alltid ställt upp för mig, du har alltid varit på min sida. Vi har känt varandra i typ 5 år nu, och varje år har varit helt fantastiskt. Du är guld värd. Tack för att du alltid har vart här för mig, för att du alltid har stått där och tagit imot mig när jag föll. Elise, du är annurlunda. Fast på ett bar sätt! Jag är glad över att du är som du är, du kommer alltid vara min knasboll, ompa loompia, syster. Jag lever för dig älskling, du är anledningen till varför jag lever, varför jag fortfarande står på mina ben. Du är min värld gumman! Förlåt för att vi inte har träffats så ofta nu, när jag vet att du har behövt stöd och kärlek som mest. Jag har så himla dåligt samvete för det, förlåtförlåtförlåt. Om jag kunde besämma skulle vi träffas varje dag, umgås hela dagarna. För det finns inget bättre när vi är ute på landet, åker båt igenom kanalerna, fotograferar ifrån vårt place, badar, är hos Lillan med Albin, när jag sover hos dig eller tvärtom. Jag älskar dig så himla mycket gumman! Imellan oss två finns det ett starkt band, som aldrig kan gå sönder. Men om det gjorde det, så kan jag lova att min värld skulle gå sönder. Jag skulle sitta och gråta hela dagarna, vara instängd i ett rum och allt. För utan dig klarar jag inte en dag, inte en sekund, minut, timme, dygn, vecka, månad, år. Du är min livsglädje, soulmate, syster & bästavän. Alla minnen gmn.. När du sov hos mig och du hade din dator och webcam, och vi tog 500 bilder. Jag har kvar några av dem bilderna, de flesta har ju du. När jag ibland känner att allt är hopplöst och jag verkligen bara känner för att avsluta mitt kapitel. Så sitter jag och tittar på de dära bilderna vi tog, vi var ju rätt små då. Men bilderna väcker minnen, vackra och underbara minnen! 2008 har knappast varit ett bra år, varken för dig eller för mig. Men jag lovar att 2009 ska bli bättre, jag ska kämpa och kämpa för oss två. För att vi ska träffas så ofta så möjligt, vi ska vara lika lyckliga som vi var första, andra, tredje & fjärde året vi kände varandra, okej?! Jag lovar det. Jag älskar dig, I love u, I love u, I love u. Du är min livsglädje. (Jag vet att jag har skrivit det ett antal gånger nu!) Men jag vill bara att du ska ha det riktigt klart för dig att jag alltid kommer finnas här för dig, no matter what. I alla väder, i alla kläder, i både vårt och i torrt. Du är allt för mig, du är hela min värld. Det kommer alltid vara Elise Lindell hjärta Johanna Larsson. Du är min bästavän, min soulmate, min syster, min knasiga ompalompia, jag älskar dig mest!
Mitt hjärta slår för dig.


Okej, nu gråter jag. De är såna här tillfällen jag önskar att jag oxå kan skriva vad jag känner. Lr ja, såna här saker.. De är inget jag varit bra på.. Men vafan,. jag hoppas du vet att de lika gärna kunde varit jag som skrev de till dig. Allt stämmer <3 Glöm inte de <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN!

2008-12-30 @ 11:46:35
URL: http://enlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0