9/12 - 08|Morron blogg

Juhannie om 8/12 - 08|Jobb/framtid:
Jag tkr du ska börja på fotoskola :') Du har talang för det, och borde utnyttja det.

Tack gmn, men fota är något jag går för koppla av och komma bort från de mesta. Om jag börja på en sån skola och sen blev fotograf har jag ju inget att göra när jag måste bort :P Och sen så har jag en press på mig då och kan inte bara ta en bild lite när jag vill och hur jag vill,.. En fotokurs kommer jag iaf gå på när jag skaffat pengar till de :D

Hehe, vem är duktig och försover sig? z) Lyckades nog klicka på fel knapp när klockan ringde och stängde av den istället för låta den 'snoosa',. Så de är bara för mig att ta 10 bussen in :P Missar halva dagen menmen :) Och sen efter skolan ska jag till soc och 'prata',.. Kl 3 ska jag vara där,.. Om nån läser de här så kan ni väl messa mig och påminna för jag lär glömma bort de :P Menmen,. ska fixa mig snart ^^ De va skönt att få sova 2 timmar extra iaf :)


Jag är död, de har jag alltid varit.
Lämnar världen utan själ
Japp, nu är allt som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0