4/12 - 08|Plugg

Det har varit jätte mkt plugg den här veckan. Jag har har 2 prov, måste göra saker till syslöjden, skriver rent min uppsats och ska lämna in en film recention till engelskan imorn,.. Och så håller jag på med syrrans julklapp som jag börjar bli lite stressad med.. Så de kommer inte bli så långt inlägg idag :P

Idag har varit en flummdag rakt igenom. Jag och Beck har dampat hela dagen,.. Väldigt lyckat :P Och på bussen va jag lika dampig och de va Cissi oxå. Vi fick för oss att räkna alla säten på bussen och liknande z') Så jag har skrattat mig genom dagen :) Jag och cissi tog en varsin chokladboll jag köpte av Julia och efter de va vi som värst, så vi undrade vad de egentligen var i dom där :P De har varit en bra dag som var väl välkomnad efter den här veckan :)
Jag och Beck har bestämmt oss för att fråga Shorty om hon skulle vilja vara med på en liten intervju om panikångest. Beck sa att om hon inte ville så skulle vi intervjuva mig :P Men jag har ju inte haft de så länge och den har ju aldrig varit så jobbig heller,.. Men vi får se hur de blir :)

Efter skolan så gick jag över till Lillan och fixade lite med Julklappar.. De är alltid lika mysigt där,. Hon ger trygghet på nå sett.. Jag tror de var drf jag lyckades klara mig utan attack på loppisen.. Och jag har ju varit i simhallen med dom och så,.. Vet inte riktigt vad de beror på.. Men jaja,..

Nu ska jag sätta på filmen jag ska skriva om :) Får se om jag får låna datan ikväll så kanske jag skriver mer :)
ha de gott, igelkott <33

Kommentarer
Postat av: Shorty

ja visst det går bra :) fråga på :)

2008-12-04 @ 18:39:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Beck

yey :D shorty gick med på de :'>

2008-12-04 @ 19:07:02
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0