23/12 - 08|Dan före dopparedan

Jahapp,..  Imorn är de jul, var är julkänslan? Borta *Pooof*

Men ja, måste skriva om igår och i söndags,.. Lr ja, jag måste ju inte men jag vill :)

Söndag.
Moster Uffe och Björn kom ;) Björn är min kusin som jag varken snackat med lr träffat på 2-3 år,.. Så de va kul att han kom :) Moster Uffe fick en kalender av mig med bilderna jag tog i sommras när vi va på deras landställe i Dalarna. Dom blev jätte glada. Björn sa att jag borde bli fotograf,  att de va de jag skulle utbilda mig till. Men för han är de ju självklart att man utbildar sig till de man vill bli. Han är ju utbildad kock och bartender och massa olika saker. Han får bara för sig att bli nått, och blir de,.. Menmen,.. Vi får se hur de blir. De skulle ju vara en dröm att vara fotograf, men inget jag vill leva på.

Måndag.
Jag åkte till Johanna för handla dom sista julklapparna. Köpte en till sak till Charlie för jag inte tror han kmr bli så jätte glad över de jag köpte, men så köpte jag en sak bara för jävlas som han inte heller kmr bli så glad över, men jag kunde inte låta bli (: Vi gick runt lite överallt, jag köpte en sak till pappa oxå,.. Sen mötte jag och Johanna Charlie för en fika. Men han skulle åka hem sen så vi träffades bara 30 min,.. Efter de gick jag och johanna och kollade i olika affärer. Jag köpte en tröja till mig själv oxå :) Sen åt vi på donken och gick ner till mullvaden och satte oss där och vänta..Jag blev så där plötsligt trött som jag bara blir utan anledning nu för tiden, och då bestämde sig Johanna för bli flummig.. Vi skulle sitta där och vänta i 50 min, men jag tog en tidigare mullvad så jag kom till Norrtälje lite tidigare och hann springa upp till Beck för ge henne en kram :) Hon följde med mig till bussen och väntade där till jag åkte hem :) En bra dag som inkluderade alla som betyder mest för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0