22/12 - 08|Jag hatar dig.

Jag börjar bli så jävla trött på dig. Jävla hora! Låt henne va! Du valde Anton före henne, kom inte tbx och säg att hon lämna dig!
Först gjorde du henne glad genom att tro att du ville bli tsm med henne igen och sen skriver du om hur mkt du älskar Anton. Du gör verkligen allt för hon ska må dåligt va? Nu när du ser att hon är glad och lycklig med Tim måste du lägga dig i och förstöra henne mer. Hur fan tänker du? 'Fuck, såren jag gav henne har läkt. Måste ge henne nya.Hon kan ju inte få ha de bra!' Eller har jag fel? De där är nämligen de ända jag kan komma på, den ända anledningen till vrf du ska lägga dig i igen. Låt henne vara för fan! Hon klarar sig så jävla mkt bättre utan dig! Låt henne vara glad. De är fan de hon vill. Så inse de och låt henne vara! Tänk på allt du sagt, allt va lögner, jag vet. Men lär dig stå för va du säger, även lögnerna! Du fick henne att tro att de va sant, gör de till de oxå. Vill du göra henne lycklig så låt henne vara.  Skulle bli så jävla mkt bättre då,.
De är fan jävlig tur för dig att vi inte träffas, för så jävla förbannad som du gör mig får mig att bara vilja smälla till allt som rör sig! Och du hade fått mer än en smäll, jag lovar. Du skulle nog kunna vara glad om du överlevt.
Fy fan va du äcklar mig. Och du äcklar väl alla andra som lever oxå z) Undra vem som är ful och patetisk egentligen z) Haha fan z) Känns inte som jag kan göra så mkt annat än skratta åt dig just nu. Lr ja, skratta och slå.
Patetiska horjävel!

Gå och låt henne bli lycklig med Tim. Hon backade och gav dig chansen att bli lycklig med Anton. Bara för de inte funkade för dig, behöver inte du strula till allt för henne.

Kommentarer
Postat av: Beck

naw,<3

älskar dig bästevän,tack för att du finns,med dig vid min sida kan jag klara vad som helst!<3

2008-12-22 @ 20:19:47
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0