21/12 - 08|(20/12 - 08)

Haha när jag precis skrev in datumet så skrev jag 21/12, Jaha? tänker väl dom flesta då :p Men nu råkar de vara så att jag sovit förlite i natt och har ont i huvet, så min hjärna har tagit semester under dagen  z)
Men jag satt o kolla på datumet o tänkte 'faan nått är fel,..' Och sen såg jag att de ser ut som jag vänt ut o in på siffrorna,.. lr ja, spegelvänt dom z) Alla skrattar väl åt hur patetisk jag låter ? Nä ,men som jag sa, min hjärna är på semester så allt är roligt just nu z)

Menmen z) nu sitter man här iaf :p och har skit kul z) Men ja, ska väl dra helgen då?
Igår så kom prinsessan hit <3 Haha vi städade z) Som dom idioter vi är :P Menmen, vi är vi så de gör inte så mkt. ;)
Men vi gjorde massa knas framför datan oxå,.. Ja,.. Hahaha, skönt att träffa henne va de iaf :) <33
Sen på kvällen så åkte vi till en gammal granne, Sussie och hennes kille. De va lite kul z) Han kom med roliga kommentarer hela tiden..
dom har ju 4 hundar, 10 katter, 5 marsvin, grisar, hästar, får, underlater (?), höns+gäss och såna fåglar :P
Dom hade varit bortresta nån gång och då sa Thomas syrra (som hade varit djur vakt) att de va jobbigt att gå ut med alla hundarna samtidigt, man fick gå med en i taget. Då svarade sussie 'Jo men jag har köpt nya koppel, så dom är jätte lätta att gå ut med nu. Så sa Thomas 'Ja, jag vet inte hur Sussie gör, men jag brukar gå ut med hundarna, klart de är lätt för henne att gå ut om hon bara går ut med ett koppel.'
Hehe och massa sånt z)
Dom hade varit utan vatten i 3 veckor i sommras, men dom hade nån slang lr liknande som satt jätte långt ner så man fick sitta i en jätte konstig och jobbig ställning för ta vatten, och vattnet kom bara i 30 sekunder. Så sen kmr Janne, Sussies pappa ut för kolla på de. Så kollar han lite så frågar han thomas 'Hörru, du har ingen propp va?' De va bara proppen som gått z)  Och så slog blixten ner hos dom i sommras och dom trodde den slagit ut lampan i badrummet. Men efter 2-3 månader så kmr Janne ut igen och kollar på den där lampan och muttrar för sig själv 'Jaha,.. De verkar vara lite glapp här,..' Och så skruvar han i de igen så funkar lampan z)
Så de va kul att vara där :) Och de va jätte god mat :)

Men jag skriver om idag senare :) Så egentligen handlar de här om 20/12 - 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0