2008 i citat

2008 i citat från Beck!


Januari:
Du har konstig hud,.. Den sitter liksom utanpå..

Februari:
du har ett eget huve, o jag menar de!

Mars:
Rebecca = Vi har ingen franska imorn ;D
Elise = Har vi inte ?! =D
Rebecca = Nää dom hitta ingen som kunde ha oss då.
Elise = Faan skönt
Rebecca = Jaa, såå vi har ju inga lektioner imorn då
Elise = Va?! Inga alls? *Överlycklig*
Rebecca = Nää. INGA !
Elise = Så jag kan ligga o sova hela dagen?
Rebecca *lite osäker* = Nä men asså vi har ju andra lektioner
Elise *förkrossad* = Va?! Du sa ju att vi inte hade nåra!
Rebecca = Ja men asså vi skippar ju bara franskan, dom andra har vi

April:
I wanna bög it !

O när vi satt utanför kyrkan förut så bad hon till fader fetto

Hennes mamma: vem är de hjärtat till?
Becka: Jag vet inte..
Hennes mamma: Jaja de är ju iaf tur att du ligger me din farmor!

Becka: Jag kan inte röra på mina ben! Jag känner mig förgubbad! (hon mena förlamad)
Elise: *Nyper till vid knät, där de kittlas*
Becka: *Rycker till *
Elise: Nä, helt förgubbad är du inte!

Becka: de är folk som glor på oss!
Elise: Kanske gör du går så konstigt..
(hon gick me händerna bakom ryggen)
Becka: Ja, men de är kanske för alla som har pistoler går ju me händerna bakom ryggen o sjunger : 'var är, var är, var är skuggan'

Elise: I've got a finger!
Becka: Nöhö
Elise: Nä jag har 10
Becka: men de har ju jag oxå
Elise : Nä, du har 9 gmn
Becka: *Räknar fingrarna* Jaa, du har fan rätt!

Rebecca: *kollar på en bild i so boken* De här ser faan fel ut i mina öron!

Becka skriver på msn till manda: Elise står bredvid mig och andas.
E-Jag kan sluta om du vill.
R-Ja tack!

Vi går ner för backen efter skolan.
R-Vad är de där för dam? Oj de va visst en svan

R-Jag rökte massa andra saker igår oxå.
E-Vad ?
R-Plastfolie!

E-Min morfar fyller år imorn
R-Skadu slå han då?

Vi bygger en stad på no'n. Vi har gjort hus o målat sjö o blablabla.. Kyrkan hade vi inte limmat fast än så den stog i sjön.
R-The floating skunk.

Becka ligger på sten hjulet
R-Min hjärna åker upp i huvet!
E-Den sitter redan i huvet
R-Nä, min hjärna sitter i handen, o nu är den påväg mot huvet!

Maj:
Beck-Oj nu åker min hjärna ur handen igen! Den är vid armbågen!!

Enligt Beck ska jag bli en 65 årig gubbe som försöker våldta små pojkar när jag blr stor,.. Skönt att veta att hon har såå stora framtidsplaner för mig


Beck:
Kör upp den! Men inte där! I munnen! ANTON! Gå! försvinn! Kör upp den lr försvinn! Fan är han bög lr?!
5 min senare:
Jag satt där o tryckte in den o tänkte 'faan jag borde nog svälja!'
Dagen efter:
Kom igen! TRYCK! *Stön* Tryck *stön* Oh oh !
Några minuter senare;
Hjälp till o tryck in den, Tryck in den.. *stön* Se de här va ju mysigt

Juni:
*Beck kollar intressant på älgen* - 'Är de där en katt?

E *skojj*- Beck, du sitter me 11 killar..
B*ser sig förvirrat omkring*- Jag är inte ens här


Vi är hemmma hos Beck o hon går på toa o jag står ute o väntar.. hon snackar på
E- Jag hör inte va du säger..
R- Inte jag heller


R- Jag hitta mitt sudd jag åt upp förra veckan !!

R*Skriker*- De är hitlers fel! De är han som gör judar till tvålar!


Juli
B-*när vi badar. hon stönar som fan*-
Faan jag låter ju som en kärring som får orgasm!
B*När vi kommit in till berget*-Fan jag brukar inte stöna sådär!
E-jasså?
B-Ja inte när jag är me Amanda, då äre mer så här *stön*


Augusti:
B*Studerar mig nogrant*-
Har du öron?
E-Aa klart..
B-Asså musik öron?

September:

Beck-Jag tkr de är konstigt att säga penis. Jag tänker på en mans kuk då..


Beck*kollar på mig, smått road
*-Du ser kul ut.
Kollar på datan. kollar på mig.
B*lite irreterad*-
Du ser fortfarande kul ut..
Kollar på datan snabbt innan hon kollar på mig igen
B*Väldigt irriterad*
- Du ser fortfarande kul ut!!!!!


Beck*Kollar på mig, äcklad*-
Fyfa. Du är nog mest mänsklig på denna jord!

Oktber
Sara-
Jag fick en känsla av att du va sur på mig i fredags
Beck-Aa, jag oxå..


Beck*Fundersam*-
Du, slö, betyder inte de fiskespö? Lr vänta de va inte ens samma ord

Beck*Klämmer mig på benet*-Ditt huve är hårt


Elise-
Jag går på toa.
Beck-Va?!*Paus* Jasså, jag tänkte typ som man skulle säga 'jag går på droger'.. Att du mena så..
Elise-Haha, mmh.. Men jag går på toa.
Beck-Va?!*paus* Juste..


Beck-
Fan! Jag hatar människor! *kollar på mig* Är inte du en människa? Förlåt!


Beck-
Elise, du är en onödig man. Asså inte en man som är bajsnödig, bara onödig

November:
B-
Du tappade ditt lår, lr jag mena vante..

B-Wow, de ser ut som den där snoppen har en kuk!

E-Jag ser ut som en flodhäst i den här,..
B-Hörru, förolämpa inte flodhästarna!

B-Vad har du gjort med håret? De ser precis ut som de brukar!

December:
B*Halvt förstörd*-
Elise, tror du att de kmr bli jul i år?

B-Vilket prov är de jag ska ha kapitel på? (Vilket kapitel är de jag ska ha prov på)

B-Jag hoppa med trädet in i röven (Jag hoppa med röven in i trädet)

B- Snön smälter! Vi borde gå runt hela parken och andas!

B-Jag låg där och höll andan och så kändejag 'faan jag kan inte andas länge till..'


Kommentarer
Postat av: Tomic

Hahahha :)

2008-12-30 @ 12:57:21
URL: http://tomictomi.se
Postat av: Jojjo

Oj vilken radda med citat...har du alltid en citat bok med dej??:) hehehe



kramar!



gott nytt år föressten!:)

2008-12-30 @ 13:35:59
URL: http://joojjjjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0